کاربر گرامی برای ارتباط با تیم کارشناسی شرکت مهندسی چیلرسرویس لطفا از یکی از روش‌های زیر اقدام فرمائید.

پرسش‌های متداول

آیا همان محصولی را که در تصویر می بینم دریافت خواهم کرد؟

بله تصاویر از محصولات و قطعات واقعی تهیه شده‌اند. بنابراین آنچه شما در تصویر می‌بینید همان را تحویل خواهید گرفت و چنانچه تصویر با محصول موجود تفاوت داشته باشد، حتما در توضیحات درج شده است.

چگونه می توانم یک کالا را برگردانم؟

در صورت باز نشدن بسته‌بندی، امکان عودت کالا وجود دارد.

در قسمت تماس با ما در همین صفحه با پشتیبانی تماس بگیرید.

پس از ثبت درخواست خدمات چقدر زمان می‌برد تا کارشناسان شما با ما تماس بگیرند؟

حداکثر یک روز کاری

از زمان سفارش تا رسیدن کالا چند روز طول می‌کشد؟

در تهران سفارش‌هایی که تا پیش از ظهر ثبت شوند، همان روز ارسال می‌شوند.

سفارش‌های شهرهای دیگر، بسته به مسافت و روش ارسال کالا، یک تا سه روز کاری زمان لازم است تا کالا به دست شما برسد.

هزینه خدمات به چه صورت است و انجام خدمات چقدر زمان می‌برد؟

پس از ثبت درخواست خدمات، کارشناسان ما بررسی کرده و در صورت لزوم از دستگاه شما بازدید کرده، هزینه و مدت زمان انجام کار اعلام می‌شود.

تاریخ برگزاری کلاس‌ها کی اعلام می‌شود؟

زمان برگزاری دوره‌های آموزشی از طریق صفحه اینستاگرام ما و نیز صفحه آموزش سایت اعلام می‌شود.

هرگونه پرسش، پیشنهاد، انتقاد یا پیامی را می‌توانید با ما در میان بگذارید.

تماس با ما

نام(ضروری)
ایمیل(ضروری)
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

درخواست خدمات

لفا با تکمیل فرم زیر، بفرمایید چه خدمتی از ما می‌خواهید.

نام(ضروری)
نشانی
نوع دستگاه(ضروری)
مشکل دستگاه(ضروری)
اگر مشکل غیر از موارد ذکر شده است لطفا برای ما توضیح دهید.
حداکثر اندازه فایل: 1 MB.
برای شناخت بهتر از دستگاه شما، لطفا عکس دستگاه خود را اینجا برای ما بفرستید.
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.